StoryTelling

Czas start

China’s capital markets have been shaken by a series of similar events in recent months. In January another shadow bank, China Credit Trust, announced that a product through which it had raised 3 billion yuan,  (2)Miłego złe początki?
Obiecałam sobie, że zrobię coś genialnego na start tego bloga,  a tu mały psikus, nie mam dzisiaj inspiracji. Pomimo podróży, przejechania sporego kawałka Polski. Pomimo spotkania z wieloma kobietami, piszę i mam pustkę w głowie, która zaczyna się przemieniać – może to zmęczenie, a może coś innego. Ale, ale nie martwcie się, zaskoczę Was pewnie nie raz, tym co tu napiszę.

Postanowiłam pisać bloga, który „chodzi” za mną od kilku miesięcy, albo i kilku lat, ale tak dosyć mocny jego oddech na plecach zaczęłam czuć kilka tygodni temu.
Dotknął mojego ramienia podczas szkolenia w Toruniu (swoją droga polecam – Skuteczny Fanpage ), a moi wierni czytający na AlVera – Aleksandra Colway, dali mi do zrozumienia, że cieszą się iż w końcu się zdecydowałam i jeśli to czytacie pięknie Wam dziękuję za wsparcie i za inspiracje.

Postanowiłam pisać bloga, który może być zupełnie inny od tych, które już znacie.
Nie będzie tu zwierzeń Matki Polki, nie będzie wymądrzania się na tematy polityczne, nie będzie czczego gadania o pogodzie, stylach fotografii czy o wyższości jednego modelu telefonu nad drugim. Na pewno nie znajdziecie tu zwierzeń z życia prywatnego, to nie będzie pamiętnik.

Zapytacie – to o czym tu będzie? No właśnie, będzie o tym na czym się znam, o tym z czego od dawna zgłębiam wiedzę, o tym co sprawia, że moje życie jest pełne pasji, radości, zdrowia i sukcesu.

Zapytacie – no dobra, będziesz dzielić się tym co kochasz, ale co my z tego będziemy mieć?
Dam Wam od siebie moją wiedzę, podzielę się informacjami i nowinkami z zakresu kosmetyków, kosmetologi i suplementów, podzielę się z Wami wiedzą na temat składników dostępnych w kosmetykach i dostępnych także w żywności.  Znajdziecie tu także rzetelne analizy składów, kosmetyków z różnych półek cenowych i na pewno nie będzie to opis dyktowany przez firmy.
Pokażę Wam jak można w domowym zaciszu wykonać sobie zabieg SPA, albo zabieg odmładzający, albo regenerujący, albo o tym o czym Wy będziecie chcieli się dowiedzieć.
Jeżeli sama nie będę czegoś widzieć, udostępnię Wam odpowiedź eksperta, który będzie znać odpowiedź na dany temat.

W moich planach dotyczących bloga są dwa wpisy tygodniowo i dwa razy w miesiącu dodatkowy post dotyczący odpowiedzi na pytania, które możecie mi już teraz wysyłać na moją skrzynkę.

To taki zarys na początek.

Witajcie więc serdecznie, nazywam się Aleksandra Kadłubowska od ponad dwóch lat jestem mamą, zawodowo zajmuję się handlem, sprzedażą i uszczęśliwianiem skóry innych.
Od ponad 10 lat zajmuję się kosmetykami, profesjonalnie makijażem zajmuję się od lat 7, a pielęgnacją twarzy i ciała od ponad 5 lat.
W mojej kosmetyczce, znajdziecie kilka marek kosmetycznych, jednak w przeważającej ilości białe kosmetyki to Colway. Kosmetyki do makijażu to coraz większy misz – masz, ale o nim kiedy indziej.
Dziękuję, że jesteście i każda sugestia z  Waszej strony w kwestii wyglądu, dodatków i całej reszty, będzie mile przeze mnie widziana.

3 thoughts on “Czas start

Skomentuj

