StoryTelling

Relacja z Radosnego Świętowania…

Przed, po i w trakcie

Jak wiecie od jakiegoś czasu przygotowałam się na pewne wydarzenie, dzieliłam się z Wami tym we wcześniejszych postach na blogu i na fanpage’u. I to w sobotę czyli 06.02 odbył się EVENT akcji społecznej Projekt Piękna „Choroba nie odebrała mi piękna”, w której miałam możliwość uczestniczyć jako jeden ze sponsorów i mogłam dzięki temu przedstawić mojemu miastu i jego mieszkańcom produkty, które kocham i które polecam.

Mój EVENT zaczął się dzień wcześniej, myślałam, że już wszystko mam przygotowane, to co ma przyjechać z moimi towarzyszami to przyjedzie, że nic mnie nie zaskoczy. Jednak było inaczej, teraz się śmieję, że po raz kolejny w życiu 5 minut przed, wymyślam coś ekstra na już. W ten sposób powstały bony zniżkowe na produkty Colway, dla uczestników licytacji. W sobotę rano, zostałam zelektryzowana informacją, że być może będę sama, więc moje przygotowania spowodowały, że w domu latało wszystko, łącznie z moimi nerwami. Wydarzenie rozpoczynało się o 14, a ja na miejscu byłam już o 12, z duszą na ramieniu i adrenaliną w żyłach i postanowieniem, że nic nie wybije mnie dzisiaj z rytmu i że zrobię wszystko aby było idealnie i abym osiągnęła mój cel.

Czas start
W Brzeskim Centrum Kultury odbywała się główna część wydarzenia, w tym poza występem magika – iluzjonisty, oraz lekcji brafittingu, odbył się spektakl w reżyserii Pauliny Rutowicz „Znikam…Jestem”.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Głównym celem wydarzenia było szerzenie wiedzy z zakresu profilaktyki antynowotworowej i profilaktyki prozdrowotnej, oraz przypomnienie o robieniu regularnych badań.
„Jeśli choć jedna osoba dzięki mojemu udziałowi w tej całej akcji poszła, lub dopiero pójdzie się przebadać, albo choć jedna z pań  uzyskała, odzyskała pewność siebie to jestem bardzo zadowolona” – to słowa Moniki fotografki, która robiła zdjęcia do kalendarza – opoki całej kampanii.

Poza występami i licytacją prezentów i kalendarzy, uczestnicy EVENTu mogli skorzystać z wiedzy będących wokół ekspertów z różnych dziedzin. Panie mogły do woli testować produkty z kolagenem od Colway, wziąć udział w indywidualnej lekcji makijażu, zrobić sobie analizę składu masy ciała, poznać szczegóły profilaktyki antynowotworowej dzięki informacją uzyskanym od Neo Spes, a dzieci mogły spełnić się artystycznie tworząc swoje wizje kolorowego świata, a psycholog i fizjotereapeuta odpowiadali na nurtujące pytania. W auli Brzeskiego Centrum Kultury znajdowały się stanowiska sponsorów – wystawców a były tam takie firmy jak Idea Fair Play, M&O photography, Neo Spes, Dziecięca Akademia Radości, Colway, NIKA – brafitting, Natur Haus,wizażystki Make up Beauty by Pam, My Own Beauty, Oriflame.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.


„Luzujemy krawaty” idziemy się bawić
Po części oficjalnej część uczestników przeniosła się do Niezależnego Ośrodka Kultury – Herbaciarni, gdzie odbyły się dwa koncerty zespołu W stronę portu – grającego porywające szanty, oraz Black Drums Icon – którzy, poruszyli etniczną muzyką rodem z Afryki i Bliskiego Wschodu.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Uff to już jest koniec…a może dopiero początek?
Efekty z tego dnia dla mnie to, nawiązanie nowych kontaktów, zalążek współpracy do realizacji mojego pomysłu oraz to na czym bardzo mi zależało utożsamienie mnie jako marki, kobiety z głową pełną wiedzy, specjalistki od zdrowego piękna.
Moja głowa pełna dobrych emocji i jeszcze z większą ilością pomysłów w niedzielę pękała, ale dziś jest poniedziałek i jestem mega naładowana do tego aby działać, aby spotykać się z Wami w różnych miejscach i w różnych okolicznościach. Zatem do zobaczenia na szlaku 🙂

A Wy jak obchodziliście Dzień walki z rakiem, albo jak spędziliście swój weekend, aktywnie czy leniwie?

Skomentuj

