makijaż · pielęgnacja · StoryTelling

Makijaże nie do zdarcia?

Przed nami ciepła wiosna i gorące lato zaczyna się sezon długich imprez w gorących miejscach. Pragniemy wielu rzeczy, jednak marzymy o tym by nasz makijaż był nie do zdarcia, jak te farby co je reklamuje pewien „Szef Amore”.
No dobra przesadziłam, ma być do zmycia – ale wtedy gdy tego chcemy.

Jeśli ktoś z Was obserwuje mój fanpage to spotkał się już z moim doświadczeniem, pragnę jednak tę myśl odświeżyć i dodać coś jeszcze.

Jak przedłużyć trwałość makijażu, nie obciążyć cery i mocno ją zregenerować za pomocą jednego kosmetyku?

Odpowiedź na to pytanie odkryłam przypadkiem. Perfekcyjny makijaż pomimo warunków pogodowych, zewnętrznych, wytrzymujący nawet 24 godziny, bez uszkadzania warstwy lipidowej naskórka? Czy to jest możliwe?

Czy przy niestabilnej pogodzie, gdy rano jest zimno, w południe bardzo ciepło i wieczorem znowu owiewa nas chłodem,  nasza skóra próbuje się mocno bronić, nasz makijaż może pozostać idealny?

Czy koniecznie musimy nakładać mega trwałe podkłady o wątpliwych składach,  aby wyglądać idealnie w wyjątkowym dla nas dniu?
Podkłady, które bardzo często obciążają naszą skórę…
W letnie gorące sobotnie dni zeszłego roku, gdy wykonywałam makijaże ślubne i weselne, panny młode pytały czy ich makijaż się utrzyma zwłaszcza w takim upale.
Prosiły wręcz, aby zrobić makijaż tak by trzymał się chociaż do tej 1 w nocy.
Dziewczyny pytały o utrwalacze, fixery czy też o bazy, które mogą przedłużyć trwałość ich makijaży.

Makeup

Jednak z doświadczenia innych wizażystek wiedziałam, że może to być nie do przeskoczenia. Wszak w temperaturze +38 stopni, emocjach i całym zmieszaniu związanym z dniem ślubu, nie każdy produkt jest w stanie sprostać tym wyzwaniom…

Dlatego te dziewczyny, które korzystały z moich usług,miały ode mnie zapewnione „Pogotowie Makeup’owe”. Mogły zadzwonić o każdej porze, żebym przyjechała na poprawki ich makijaży.

Na 7 z 12 dziewczyn w zeszłym sezonie letnim nałożyłam jeden kosmetyk więcej, poza standardowym przygotowaniem skóry, czyli oczyszczeniem,tonizowaniem i nawilżeniem. Tym kosmetykiem był Kolagen Naturalny Platinum lub Kolagen Natywny Gold do pełnego makijażu dodałam zabieg kolagenowania skóry.

Zastosowałam go jako Serum pod krem, trwało to dłużej, bo z dokładnością i precyzją chciałam, aby kolagen pięknie wchłonął się w skórę.

Jakie było moje zaskoczenie gdy jedna z dziewczyn zadzwoniła do mnie o 5 rano, z pytaniem czy ona może iść w tym moim makijażu spać? bo on bardzo dobrze się trzyma i chciałaby go mieć następnego dnia. Oczywiście usłyszała ode mnie, aby go dokładnie zmyła i że zrobię jej kolejny makijaż tuż przed poprawinami.

Poza tą jedną spośród siedmiu nie zadzwoniła żadna, bym mogła zrobić poprawki.

Dzwoniły już po wszystkich uroczystościach, po to, by podziękować i pochwalić się, że ich makijaże wytrwały najdłużej. Niektóre przyznały się do grzeszku, 🙂  że w następnego dnia robiły tylko drobne poprawki i chodziły w tym samym makijażu.

P
ozostałe dziewczyny dzwoniły najczęściej tuż po północy z pytaniem czy mogę przyjechać… Jechałam tak jak się umawiałam… Robiłam poprawkę i życzyłam im udanej dalszej zabawy – przy okazji bywałam obdarowywana pysznym ciastem 🙂

1481375_663163227047646_27737905_n

Teraz Kolagen używam przy każdym makijażu, używam go także dla siebie i widzę ogromną zmianę w stanie swojej cery.
Jest odżywiona, nawilżona, wygładzona, ma piękny jednolity kolor, cienie pod oczami się zmniejszyły, no i jest jeszcze coś…po 7 latach robienia codziennie pełnego makijażu,od kilku miesięcy, nie mam obawy wyjść do centrum czy też na spotkanie z przyjaciółmi bez makijażu. 🙂

Skład na Ista

Wracam do natury i kocham to. Kocham ten produkt, bo dzięki niemu widzę pozytywne zmiany.

AlVera – Aleksandra Colway

Skomentuj

