StoryTelling · wiedza

A Twoja firma jakie ma wartości?

Ileż ludzi tyle wartości, ile wartości tyle sposobów na działanie. Ile sposobów na działanie, tyle różnych firm. Skąd właściwie taki temat?
Przy okazji jednego z postów na moim facebooku, dotyczącym III  Forum Biznesowego we Wrocławiu organizowanego przez Mahila, wypłynął temat wartości firmy z którymi współpracują różne znane mi kobiety.

Jedne firmy na rynku światowym są od ponad 100 lat, inne 50 a jeszcze inne 10, albo rok, albo dopiero co wystartowały. Jasne, te które są 100 i 50 lat mają swoją historię i mają swój kapitał, swoje produkty i stałych klientów, czasami nawet różne pokolenia klientów. Jednak czy to, że jakaś firma wystartowała raptem kilka miesięcy temu, albo 12 lat temu oznacza, że ma kiepskie produkty, złe wartości albo zły plan finansowy? Czy należy skreślać młode firmy pojawiające się na naszym rynku, bo nigdy wcześniej o niej nie słyszałyśmy, bo produkt wydaje się zbyt innowacyjny, zbyt niemożliwy w swoim działaniu?
A może dyskredytujemy inne firmy, produkty i wartości, które za nimi idą bo boimy się konkurencji?
W dyskusji podniósł się głos, że należy być wiernym jednej firmie i jednej marce i tylko tam budować swoją przyszłość. Jednak wraz z naszym rozwojem zmieniają się nasze wartości, nasze postrzeganie świata, widzimy więcej i szerzej.
Jedne rzeczy pasują nam bardziej inne mniej, dlaczego więc mamy trwać w tym co nam nie odpowiada?
Sądzę, że każdy powinien wybierać pod siebie, pod swoje upodobania, potrzeby wszak to od nas zależy z kim, z jaką firmą chcemy się realizować.

zachowaj Balans

Usłyszałam też pytanie, jakimi wartościami kieruje się firma z którą współpracuję?
Colway bo to ta firma, wyznaje następujące wartości:
PASJA – zaangażowanie, które inspiruje i energetyzuje innych
BEZKOMPROMISOWA UCZCIWOŚĆ – firma jest otwarta, szczera i bezpośrednia w kontaktach z klientami i z partnerami w biznesie.
TRANSPARENTNOŚĆ – przejrzystość we wszystkich działaniach firmy
LIBERALNOŚĆ – Firma ta cenimy niezależność i indywidualizm swoich partnerów, spajając jednocześnie różne idee
HOJNOŚĆ – Colway dzieli się nie tylko zyskiem, ale także wiedzą, czasem, doświadczeniem.
KONSEKWENCJA – firma z uporem dąży do realizacji wyznaczonych celów.

To wszystko połączone z luksusowymi kosmetykami i suplementy diety pozwalającymi zatroszczyć się o całe ciało i utrzymać organizm w dobrej kondycji oraz zdrowiu, zawsze na poziomie najwyższej jakości, sprawia, że dla mnie Colway jest wyjątkową firmą.
Z ogromnymi podstawami do rozwoju. Dodatkowym plusem jest to iż Colway to w 100% polska firma, z polskimi produktami, patentem i polskimi naukowcami, którzy z nią współpracują i tworzą nowe innowacyjne produkty, często wyprzedzając innych o całe dekady.

A jakimi wartościami Ty się kierujesz w życiu, jakimi w swoim biznesie? Opowiedz mi o tym w komentarzu.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s